onsdag 5 maj 2010

Ett längre inlägg

Jojo, det kan väl hända av men räkna inte stenhårt med det.
Jobbar för fullt med rapporten.
Har städat hela huset,
möblerat om,
råkar fylla år nu i veckan,
pysslat som aldrig förr i trädgården...
Som vanligt, fyller tiden med en massa konstiga saker för att få den att bli fem i tolv på fredag.
Har kollat på wikipediauppgiften och hittat ämnet jag ska sabotera. Det ser jag fram emot! Kanske skulle ta något mer allmänt så att folk hittar och vill ändra tillbaka? Blir jag utslängd ur wikipedia sen när jag har hittat på i deras artiklar?
Spännande måste jag säga.
Nu blir det arbete några timmar.
Får väl blogga lite där med.
Och twittra.
I brist på fågelkvitter, hör mest måsarnas skrän från kontoret.

Over and out
M
Oj, kanske lyxar till det med en bild sen. Titta in senare!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar